OurVacationInThailand.reismee.nl

Thailand: Here we come!

Welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven over alles wat we mee gaan maken en gaan ervaren tijdens onze reis naar Thailand. En het is niet zomaar een reis!

We bezoeken en slapen de eerste nacht bij Hanneke, Wilco en de kids om daarna een volle week met z'n alle, Hanneke, Wilco, Justin, Yanick, Ed, Aster, Robert, Marcel en Claudia, te genieten van zon, zee, strand, cultuur, natuur, eten en natuurlijk elkaar op een prachtige eiland in het zuiden van Thailand, Koh Samui.

Na deze week gaan Hanneke en Wilco weer naar huis en ook Ed verlaat ivm het 60 jarig huwelijk van zijn ouders de groep. Met z'n 4'en reizen we verder naar het noorden van Thailand. Het plan is om vanuit Chiang Mai met onze huurauto te reis via, Pai, Mea Hong Son, Sukhothai, Ayutthaya, Kanchanaburi om tot slot de auto weer in te leveren in Bangkok. Of het ook echt zo gaat lopen in de vraag, voor deze 2e en 3e week hebben we alleen onze 1e nacht in Chiang Mai geboekt en weten we waar en wanneer we onze auto moeten inleveren, alles daar tussenin is vrij aan ons. Een spannend maar ook heerlijk gevoel dat je 2 weken lang kan gaan en staan waar je wilt.

Tijdens onze laatste vakantiedagen in Bangkok zien we Hanneke en Wilco uiteraard weer, heerlijk, maar we gaan ook hopelijk nog volop genieten van Bangkok.

We vertrekken vrijdag 21 oktober 2016 dus vanaf 22 of 23 oktober zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar zijn!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zie je graag terug op deze reislog en laat gerust een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Aster en Robert

Claudia en Marcel

Wendy Rijsdijk

Hihi! Ik had jullie een week geleden al een fijne vakantie wenst. Doe het nu gewoon nog een keer!! Haha!
Geniet ervan! Goede reis!

Vergeet niet in Bangkok in de hoogste toren te eten, zo mooi dat uitzicht!

Liefs

Laura

Geniet van deze geweldige reis. Een mooie reis met mooie mensen. Ik ga jullie zeker volgen !

Jan en wil

Geen beledigingen over koning en uitkijken .maar vooral genieten .

Sylvia

Hoi Robert en Aster heel veel plezier in Thailand, geniet ervan en ik ga jullie zeker volgen.
Fijne vakantie!!!!

Karin Linssen

Heel veel plezier en een goede reis toegewenst

Karin Linssen

Have fun

Marijke Munne

Heel veel plezier met zijn allen, ik zal best dingen herkennen uit jullie verhalen

Groetjes !

Anneke