OurVacationInThailand.reismee.nl

Dagje rust

Vandaag een dagje rust, om er morgen weer vol tegen aan te kunnen, maar daar morgen meer over.

Wink

Vandaag was er gelukkig weer wat meer zon, hoewel er ook een paar donkere wolken voorbij kwamen met af en toe en drupje regen. Maar nog steeds prima weer en temperatuur om vakantie te vieren, jaja, zelfs voor mij.

Vanmorgen hebben we wel een stukje gewandeld naar de pagode. Die hebben we vanaf zee, met de boot en de Jetski's, al een paar keer gezien en die wilde we graag ook van dichtbij bekijken. Met een temp van over de 30 graden en een hoge luchtvochtigheid komen we dik in het zweet aan bij de pagode. Prachtig van buiten, maar helaas mogen we niet naar binnen. We dragen niet de juiste kleden, heren in een lange broek met minimaal een t-shirt met mouwen en dames niet in een korte of strakke broek/rok en minimaal de schouders en bovenarmen bedekt. Tja,... eigenlijk wisten we dat ook wel.

De rest van de dag,.... helemaal nikzzzzzzzzzzz

Morgen onze een na laatste dag op Koh Samui met volop aktie,.... so stay tuned!