OurVacationInThailand.reismee.nl

Er is er 1 jarig, hoera hoera! En wie jarig is trakteerd (blijkbaar ;-) )

Kwart voor negen, ik lig nog op bed, As en Ro hebben ook nog maar net de ogen open. He, roept Marcel,... jullie moet opschieten! Wilco was hier net, hij heeft iets geregeld omdat hij jarig is. Om negen uur moeten we klaar staan met een tasje. Slik, dat wordt haasten, wat moet ik aan, wat moet er in het tas??

Nou zitten we gelukkig in Thailand dus negen uur mag ook best kwart over negen worden, maar haasten zit toch in een beetje(erg) in ons systeem, dus even over negen uur lopen we naar het huis waar Han en Wilco verblijven,... wat denk je liggen er 5 JetSki's klaar!! Wat gaaf!!

Op marcel na, heeft er niemand ooit op zo'n ding gezeten, spannend dus.

Maar wat een ervaring, sturen is wel even een dingetje wat je onder de knie moet krijgen maar als je dat eenmaal begrijpt kun je heerlijk hard over het water scheren en capriolen uithalen.

Na een flink stuk stoppen we bij een eilandje Koh Tan'', zo eentje met palm bomen, witte stranden, geen drukte, alleen maar een terras met een kleine buiten keuken. Zo zegt Wilco, tijd voor ontbijt. Noedelsoep, we zijn tenslotte in Thailand. As, en Ro doen toch liever een pancake, maar we genieten allemaal van het lekkers en al het moois om ons heen.

Rond half 1 zijn we weer terug op ons resort, en staat er ook nog een heerlijk echte Thaise Lunch voor ons klaar, allemaal heerlijke gerechtjes en elke ronde wordt een beetje pittiger. Ik hou dr van! Als alles op is, zijn er cadeautjes van Han, Justin en Yanick, maar ook wij hadden een natuurlijk een kleinigheidje voor Wilco. En om alle feestvreugd nog wat kracht bij te zetten hadden we als verrassing nog een taart besteld als toetje.

Dank je Wilco voor deze mooie traktie, we hopen dat jij ook een mooie verjaardag hebt gehad.

Marianne van der Most

Wow.