OurVacationInThailand.reismee.nl

Beestjes eten

Reacties

Reacties

Matthijs

Ik kook wel ff zelf geloof ik!

Het was tot nog toe flink genieten zag ik, maar hier trek ik een grens. Aster, dit dekt de Apoverzekering dus niet hè...

Kerstin

Eet smakelijk Claudia????

Anneke

Dapper hoor!!

Anneke

Dapper hoor!!

Sandra

Stoer hoor. Ben niet anders van je gewend.

Thea

Wat een heerlijke verhalen en prachtige foto's. En Clau, ik lust er denk ik ook wel eentje. Lukt het om er 1 mee te smokkelen? Jullie zijn al aardig op weg maar nog genoeg dagen om van alles mee te maken. Super leuk om jullie zo te volgen. Hou vol!!!
Dikke kus

Aster

Haha, Matthijs, je kent me toch, doe toch nooit van die rare dingen (eten)...

Denise B

IEEELLLL ! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!