OurVacationInThailand.reismee.nl

Dit lijkt echt op niets!

(Te)Laat vetrekken we vanuit ons guesthouse, jammer dat we hier niet langer kunnen blijven want het is hier echt heel mooi, maar ook geweldig omdat we vandaag een prachtige rit gaan maken richting Pai en daarna Mae Hong Son. 254 KM over snelweg 1095 met onderweg meer dan 1800 bochten. Wat we onderweg zien lijkt echt op niets anders dan we ooit gezien hebben. Niet op de bergen in Frankrijk of Oostenrijk in de zomer, het is gewoon anders, ja wel groen en hoog maar toch is het gewoon anders en ook niet op een foto te vangen. Moeilijk te omschrijven maar zoooo geweldig mooi en indrukwekkend, en er hangt een heerlijke zoete lucht, soms heel sterk en soms ruik je het niet, en dan mis je het. Als ik dadelijk thuis ben en ik ruik ooit deze lucht weet ik zeker dat ik aan Thailand terug denk.

Als het al donker is, komen we aan bij Ban Phumon Talang Resort vlakbij het centrum van Mae Hong Son, waar we 2 nachten in schattige huisjes slapen. snel nadat we zijn aangekomen vertrekken we weer voor het diner, al snel vinden we een restaurantje en bestellen we van de simpele kaart Fried Rice with chicken,..... sorry no chicken, Wat heeft u dan wel? Sorry only fried rice,.... en met dat kleine beetje in de maag rijden we toch nog maar even verder en tot ons grote genoegen rijden we even later het centrum van Mae Hong Son in waar we volop souvenirskraampjes vinden en uiteraard eettentjes. Als toetje bestellen we bij een kraamje een soort dikke kleine pannekoek met marshmellow pasta en gesuikerde cocos, lekker!!!!!! en een roti met banaan en nutella, ook erg lekkerrrrrrr.

Morgen bezoeken we Karen(Kayan) village, daar wonen de long necks. Ik ben benieuwd of het 'aapjes kijken' wordt of dat ik er met een goed gevoel vandaan kom.

Reacties

Reacties

Anita

Wat een mooie reis, pas maar op voor je het weet loop je ook met ringen om je nek, veel plezier

Aster

Ik heb ze ingepakt, Anita, precies jouw maat! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!