OurVacationInThailand.reismee.nl

Na Muang Waterfall en Chaweng beach

Oke, vandaag is het tijd voor actie! We bezoeken de Na Muang Waterfall. Vooraf wordt er in de reisgidsen al flink gewaarschuwd, tis een flinke wandeling naar boven, trek stevige schoenen aan, enz.

Nou dat was niet overdreven, flink klimmen en klauteren, jezelf langs touwen om hoog trekken, kortom het is zwaar. Halverwege de klim besluiten Hanneke en ik om daar de wacht houden (;-))

De rest klautert verder met een gids die elke keer roept, nog maar 100 meter. Maar het was het waard, boven wacht een heerlijke waterval en die brengt de 7 doorzetters een welverdiende verkoeling. Er was niet zoveel water als verwacht vanwege de aanhoudende droogte.

Van die droogte bleek later die middag toen we een bezoek brachten aan Chaweng beach, zeer toeristisch en heel druk, niet meer over. Een flinke plens bui dus.

Morgen gaan we varen en bezoeken we Khanom Beach. Een prachtig eiland, mooi strand en snorkelmogelijkheden. Wordt vast weer prachtig.

Anneke

Genieten!! Beetje zwakjes hoor om af te haken ha ha. Lekker varen morgen, veel plezier. Kus