OurVacationInThailand.reismee.nl

Tis hier FANTASTISCH

Hallo thuisblijverts,

Hier het eerst stukje op onze reislog. Ik wil jullie wel eerst even waarschuwen, jullie gaan jaloers worden van de verhalen en foto waar je niet om 'heb gevroeg'!

Tis hier fantastisch! maar dan echt.

Na de lange rustige vlucht naar Bangkok hebben we de eerste nacht bij Han en Wil geslapen, wat een gaaf huis is dat! Komt gewoon rechtstreeks uit Disney. Het heet dan ook niet voor niets Fantasia Villa 2. Een prachtige en rustige compound met een poort en bewakers, dag en nacht. En het is er warm,.... heel warm. Maar er is ook een zwembad en airco

Laughing

Vanmorgen heel vroeg, en dan heb ik het over Thaise tijd, dus 5 uur later dan in NL, opgestaan en met z'n negenen naar Koh Samui gevlogen om vervolgens in een prachtige omgeving in prachtige huizen terecht te komen. Well Done Hanneke!

De rest van de dag hebben we heerlijk rustig aan gedaan, eerst ff aclimatiseren en vooral onthaasten want in deze temperaturen doe je niks even snel. Wel al de eerste massages te pakken. En hoewel we de aromatherapy relax massage hadden gekozen, leek het toch verdacht veel op een Thai massage. hahaha, maar alle knopen en stijve spieren zijn weer helemaal los. Vatbaar voor herhaling! En met deze soepele spieren konden we ook nog een stukje wandelen,.... dat was zweten

Yell
. Maar wel leuk om even de sfeer van het eiland te proeven.

Kortom de eerste indrukken zijn er, nu lekker slapen en morgen gezond, en helemaal relaxt weer op.

Jan en Wil

Ooh wat gaaf en leuk met zn allen .doe Han en Wilco en boys de hartelijke groeten van ons .en supergenieten met zn allen .wij volgen jullie verhalen .dikke knuffels

Fam Mol

Zo leuk om te lezen ... lekker genieten daar!????????

Kerstin

Ben jaloers. Geniet ervan